Діяльність міської методичної служби щодо створення інноваційного науково-методичного середовища
У контексті освітніх, педагогічних процесів і систем інноваційне середовище розглядається як спеціально створена система умов організації освіти, спрямованих на формування якісних змін в освіті, педагогічному процесі, навчанні та вихованні школярів.
Ураховуючи ці визначення, доцільно зробити таке обґрунтування: інноваційне середовище є сукупністю відповідних умов, створених для реалізації соціально-педагогічної ініціативи й пошуку. Виникнення інноваційного середовища як новоутворення педагогічної науки є результатом існуючих протиріч між інноваційною практикою та консервативними формами освіти, які не відповідають вимогам часу. Інноваційне середовище вирізняється сутнісними ознаками, які потребують наукового узагальнення. Основною джерельною базою інноваційного середовища є соціально-педагогічна ініціатива.
М.В.Пахолівецька
Коментарi