Пахолівецька М. В. Підвищення рівня компетентності керівника як умова успішної профілізації навчального закладу

Алєйніков І.А. Особливості викладання правознавства в профільних класах

Баланенко В.В. Система допрофільної підготовки з хімії у загальноосвітньому навчальному закладі

Бірюкова О.С. Дидактичний аспект здійснення допрофільного навчання на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної

Бондар О.В., Єфіменко І.О. Особливості здійснення допрофільного і профільного навчання з спеціалізації «Кухар»

Бондаренко С.Ю. Вивчення іноземної мови в умовах профілізації школи

Бузько В.Л. ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ У ВОСЬМОМУ КЛАСІ

Демешкевич В.А. Особливості психологічного супроводу профільного навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу

Дорогань І.А. Технологія продуктивного навчання як засіб формування комунікативної компетентності на уроках англійської мови

Дуняшенко Н.В. ДИДАКТИЧНА МАЙСТЕРНЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОГО І ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Козловська С.І. Краєзнавча робота як аспект формування національної свідомості учнівської молоді в загальноосвітньому навчальному закладі

Кiлькiсть переглядiв: 54

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.